Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες εγκατάστασης δικτύου ύδρευσης-αποχέτευσης σε 40 λουτρά στην νέα πτέρυγα του Ασύλου Ανιάτων Καλαμάτας «Η στέγη της Εκκλησίας». Ένα έργο που έχει αναλάβει η ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ, μετά τη συμμετοχή της σε δημόσιο διαγωνισμό της Μητρόπολης Μεσσηνίας όπου και μειοδότησε. Η αποπεράτωση του έργου θα πραγματοποιηθεί μέσα σε ένα πέρίπου μήνα.
Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι:
Σωλήνες ύδρευσης REHAU Γερμανίας VPE-a
Σωλήνες αποχέτευσης REHAU Γερμανίας Raupiano Ligth
Για τις κεντρικές στήλες ύδρευσης, σωλήνες PP με υαλονήματα της Interplast
Επίτοιχα καζανάκια GEBERIT
και συλλέκτες με ενσωματωμένους διακόπτες, IVR Ιταλίας









